Bye, Bye...

Bye, Bye...

Oh, Oh..

 

I'm doin' this tonight

我們來做個了結吧

You're probably gonna start a fight

你也許會不甘心 然後發生一場激烈的爭吵

I know this can't be right

我知道這樣不太好

Hey baby come on

,寶貝我們還是要解決問題

I loved you endlessly

我對你的愛可是無窮無盡

But you weren't there for me

但你根本不想在我的身邊

So now it's time to leave and make it alone

所以現在是時候孤身一人離開了

I know that I can't take no more

我知道我不能再忍受你了

It ain't no lie

這句可是我的真心話

I wanna see you out that door

我真的希望你可以從這道門離開後再也不回來

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

Bye Bye

我們再也不要見了

Don't wanna be a fool for you

我可不想再像個傻子地愛你

Just another player in your game for two

我只是你愛情遊戲的另一個玩家

You may hate me but it ain't no lie

你可能會恨我 但這都是我的真心話

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

Bye Bye

我們再也不要見了

Don't really wanna make it tough

別讓這變的更糟

I just wanna tell you that I had enough

我只想告訴你 我已受夠了

It might sound crazy

聽起來可能有點瘋狂

But it ain't no lie

但這可是我的真心話

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

(Oh, Oh)

Just hit me with the truth

用真相來擊敗我吧

Now, girl you're more than welcome to

如果妳能的話 現在就放馬過來

So give me one good reason

所以給我一個好的理由 來留下我

Baby come on

來吧 寶貝

I lived for you and me

我曾經以為自己是為了我們兩人而活

And now I really come to see

現在我真的看清了

That life would be much better once you're gone

一旦你走了 我會過得更好

I know that I can't take no more

我知道我不能再忍受你了

It ain't no lie

這句可是我的真心話

I wanna see you out that door

我真的希望你可以從這道門離開後再也不回來

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

Bye Bye

我們再也不要見了

Don't wanna be a fool for you

我可不想再像個傻子地愛你

Just another player in your game for two

我只是你愛情遊戲的另一個玩家

You may hate me but it ain't no lie

你可能會恨我 但這都是我的真心話

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

Bye Bye

我們再也不要見了

Don't really wanna make it tough

別讓這變的更糟

I just wanna tell you that I had enough

我只想告訴你 我受夠了

It might sound crazy

聽起來可能有點瘋狂

But it ain't no lie

但這可是我的真心話

Baby, bye, bye, bye

寶貝 永别了吧

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 metis 的頭像
    metis

    metis的小狼窩

    metis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()